Haemme nyt Sales and Technical Supportia IoT-laitteiden ja -ratkaisuiden teknisen asiakastuen tehtäviin. Tehtävässä toimit tärkeässä roolissa asiakkaiden suuntaan auttaen heitä teknisissä ongelmatilanteissa, ja lisäksi pääset työskentelemään logistiikan juoksevissa tehtävissä huolehtien muun muassa laitetilausten käsittelystä ja eteenpäin lähettämisestä. Emme odota sinulta aiempaa teknistä osaamista, vaan tärkeintä on oma kiinnostuksesi IoT-teknologioita kohtaan. Tehtävä tarjoaa esimerkiksi opintojensa loppuvaiheessa olevalle teknisen tai kaupallisen alan osaajalle erinomaisen mahdollisuuden päästä kerryttämään kokemusta ajankohtaisen teknologioiden parissa tilanteestasi riippuen joko osa- tai kokoaikaisena!
Pääasialliset työtehtäväsi ovat:
Asiakasyhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
Asiakkaiden tukeminen ja opastaminen tuotteisiin ja ratkaisuihin liittyvissä teknisissä kysymyksissä
Materiaalivirran hoitaminen (mm. laitetoimitusten paketointi sekä tilausten kyyditysten koordinointi)
Etsimällämme henkilöllä on:
Tehtävään soveltuva koulutustausta (esimerkiksi tekninen tai kaupallinen)
Hieman aiempaa kokemusta työelämästä
Mielenkiintoa ja intoa IoT-teknologioita kohtaan
Hyvä MS-Officen ohjelmien osaaminen
Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Työntekijänä olet:
Palveluhenkinen
Ratkaisukeskeinen
Yhteistyökykyinen
Eduksi tehtävässä katsotaan saksan ja/tai ranskan kielen taito sekä aiempi kokemus teknisistä tai asiakaspalvelullisista tehtävistä.
Muuta tietoa:
Työmäärä: osa- tai kokoaikainen sopimuksen mukaan (25 -37,5 h /vko)
Aloitus: Mahdollisimman pian (syyskuun loppu 2019)
Kesto: 12kk, mahdollisuus rekrytoitua asiakasyritykseen
Sijainti: Pohjois-Tapiola, Espoo
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Connected Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.